Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Onsdag:)

Av Susanne - 13 april 2011 09:39

    En ganska mulen dag, lite små ruggigt ute, men de e bara att klä sig varmt och gå ut senare. Tyra min dotter har blivit bjuden på sitt första kalas, hon är alldeles till sig. Hon är två år och har nog inte riktigt kol på kalas,haha

Jag tror nog att hon kommer att ha mycket roligt i morgon på kalaset ;)

Men vi kan inte åka fören alla barnen har kommit med skolbussen, så de får va hemma tycker Tyra de är hon som ska gå på kalaset juuu...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 19 april 2011 09:39

Ja vad ska man säga, har bara njutit med mina barn under hela helgen. Har varit ute från förmiddag till kväller. Lekt i skogen grillat, fikat och lekt igen. Har jobbat lite med sista staplingen med veden på gårdsbaken. Förbereder tomten till sommaren...

Av Susanne - 15 april 2011 08:18

Igår fick jag papper från Specialmödrarvården på Akademiska, jag ska få hjälp med min Fibromyalgi under graviditeten. Är så himla glad för det, viste inte att det fanns. Med mina anndra två barn så försvan nästan all värk, men den här gången har den ...

Av Susanne - 14 april 2011 06:34

Vaknade kl, 05:00 med illamående och huvudvärk, så de var bara och kliva upp. Gick ut med Tova våran hund, hämtade tidningen. Satte igång med frukost och kaffe, de är inte så många mornar som jag kliver upp mit i natten, nu tog jag i men det kändes s...

Av Susanne - 13 april 2011 12:39

Jag är gravid i vecka 11, är livrädd. Fick missfall i vintras så nu håler vi tummarna. Jag mår mycket bättre i denna gång, känner mig gravid, men endå finns räddslan där och kommer då och då och påminner mig. Försöker slå bort den tanken. De e våra...

Av Susanne - 13 april 2011 12:14

  Allmänt Fibromyalgi, (FM), är ett kroniskt smärtsyndrom vars huvudsakliga symptom är utbredd kronisk smärta och trötthet/utmattning. Man kan spåra förekomsten av fibromyalgi tillbaka till 1800-talet, men det är inte förrän i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards